Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2008 22:12 - Как бях на две места едновременно:историята на един концерт
Автор: faith Категория: Музика   
Прочетен: 2595 Коментари: 2 Гласове:
0



На вчерашният концерт станах свидетел на сбъдването на една от най-големите ми мечти и на нещо, което не мислех, че е възможно. Предполагам всички сте, чули, чели или разказвали на някой си, някъде си, някога си за това как искате нещо да ви се случи, но нямате план на действие. Е, нека ви кажа как стоят нещата за изпълнението на една от най-големите ви мечти.

Исках да видя Кайли Миноуг видях я и още как!!! Това бе една от най-големите ми мечти... да се готви кака Мадона... чакам я!!!

Да се върна към мечтата... Кайли решила да дойде в скромната ни рОдина и да изпълни няколко от най-големите си хита плюс още около два не толкова известни. От тук започва приключението.

Аз много искам да ходя на концерта, но няма с кой и няма с кой.. и така цели два месеца преди датата на концерта. Познайте, кога си купихме билети със Дреси и още две приятелки???? Точно в събота следобед! Беше най-прекрасният момент от живота ми, след този, когато в ръцете си държах билетите за Брайън Адамс.

Билетите бяха по 30 кинта, кво им плащаш?? В днешно време с 30 кинта пълниш точно две торби с храна точно за 5 дни и си до там... спомен няма... а от концерта останаха хипер емоции, няколко наранено гласни струни(моите) и мускулна треска от пляскане и скачане.

Да се върнем на най-голямата ми мечта. Мечтаех си аз както бе в онзи филм, където играеше Менди Мур – та, тя искаше да е на две места едновременно... и ако си спомням добре, застана на границата между два щата. Та аз точно в нощта на концерта на Кайли, бях на две места едновременно. Специални благодарности за това на Дреси и ДиДжейн Поли, които направиха това възможно. Имах билет за шоуто за 30 кинта и чаках то да почне в по-задните редове зад ВИП реда, когато ми бе подаден билет за ВИП-а.. и хип, аз осъзнах, че с този билет съм на две места едновременно, в зона за 30 кинта и ВИП зона.... Чувството е уникално!

Да бъдеш на два метра от Кайли, и да виждаш как безумно флиртува с публиката, как дава на 100% от себе си и как в края на вторият бис едва не се разплака... може би мимичето не очакваше такова посрещане, кой знае какво са й говорили за България... но в този момент, когато сълзите й бяха на миг разстояние да прокапат... тя усети българската любов.

image

image

image

image

Благодаря ти, Кайли! Надявам се, че си усетила топлината на българският народ или поне една малка част от него. Защото за един миг, ти успя да накараш всички 20 000 човека на стадион „Локомотив” да крещят твоето име!

image

Благодаря ти, Кайли, че беше тук, че усети топлината на българи, македонци и албанци, дошли, за да слушат и гледат теб, и само теб.

image

Благодаря ти, Кайли, че се пребори с рака на гърдата! Ти ще останеш със сигурност в моето сърце!  



Тагове:   концерт,   как,   места,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - бебе
19.05.2008 22:20
ВЕЛИКО:)
нали знаеш колко те обичам:)
цитирай
2. nlo - pity i wasn't there
24.06.2008 20:48
..............
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faith
Категория: Други
Прочетен: 139461
Постинги: 27
Коментари: 41
Гласове: 4907
Архив