Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2009 15:47 - ...
Автор: faith Категория: Други   
Прочетен: 3223 Коментари: 0 Гласове:
6



            Долепи обляното си в сълзи лице на моето рамо и ридай...

Ридай, няма да те спирам...

ридай за пропилените мигове на нещастна любов...

ридай за изгубеното в измама време...

за всичко, което някога ти е причинило болка и страдание.

Плачи, плачи, плачи...

            И когато спреш - вдигни поглед към небето,

Защото от днес ще ме откриваш там,

Защото няма да ме има до теб

Защото ти... ти вече спря да ридаеш

            А когато зимата положи белите си поли по пътя осеян с мечти

Само аз ще се изправя оцеляла

След всички слепи дни

Само аз ще се изправя

След всички мрачни съдбини

Само аз ще се изправя... жива и до болка здрава!




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: faith
Категория: Други
Прочетен: 139467
Постинги: 27
Коментари: 41
Гласове: 4907
Архив