Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2009 13:50 - За кучетата и... кучешкият свят
Автор: faith Категория: Други   
Прочетен: 3718 Коментари: 2 Гласове:
3



Драматично... много драматично... ужасно драматично... чуваш ли как бият камбаните на църквата, някак по-драматично от драматичното на миналият драматичен момент?! Широко отварям очите си, за да придам допълнителна драматичност, на иначе толкова достатъчно драматичният момент... и... Д-Р-А-М-А... няма ме! Летя някъде над себе си, виждам себе си, но... някак спокойно, няма движение, няма дихание, няма поглед, няма... ДРАМА.

С един дъх, всичко беше свършило, или както констатираха лекарите: „8-мм точно в десятката – два пъти”

По дяволите, как изобщо съм успяла два пъти.. да се гръмна... в десятката???? Винаги съм си мислела, че би било достатъчно и драматично и един път да го направиш. Като се замисля, когато ми се е случвало едно такова драматично, съм си представяла как го правя, но с това идва и драматичната представа за всичките ми роднити, приятели и познати... някак си ГОЛеМА драма се получава. А като се сетя и какви биха били драмите при евентуалното ми драматично оцеляване... и съвсем ми се сгов***ват представите и все отлагам.

Някак си стигам до втория иначе толкова драматичен момент. Ще се постарая да не го правя чак толкова драматичен, но... ще ми простите ако не успея. Невероятна драма... чорапите ми ги няма... как мога да си легна без чорапи... а грешка.. 8мм – 2 пъти и то без чорапи???!!! Това е едно от нещата, без които не си лягам. Още от малко, ако легна в леглото без чорапи, не се чуствам някак... спокойна... на сутринта се събуждам нервна и със схванат кръст. Та в момента, в който някак си осъзнах, че аз на 156%  и ни повече, ни по-малко аз сънувам, някак си си починах...

И се будя аз... ама нервна... ама схваната... поглеждам към краката... няма чорапиии... Д-Р-А-М-А!!!






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stix - ?
21.07.2009 13:56
и през лятото ли бе faith ???
цитирай
2. анонимен - Каквото и да си внушиш,
20.09.2009 12:53
ще го постигнеш.
Даже и спане без чорапи, за да ти дишат краката. И без да настиваш. Но иска постепенност и време.
Докато така управляваш, ще те управляват чорапите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faith
Категория: Други
Прочетен: 139465
Постинги: 27
Коментари: 41
Гласове: 4907
Архив